Carbon Fibre Door Panels and Handle Guards

Voordelige aankopen voor leden.
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Rayz25, dit is de derde groupbuy die ik verzorg voor carbon fibre items op dit forum. Allen zijn op rolletjes verlopen. Ik vertrouw mensen gewoon op hun woord, en dat wordt zelden beschaamd.
Ruim een maand geleden heb ik 210,- voor je voorgeschoten. In mijn optiek heb ik dus wat voor jou betaald.
Het feit dat je mij zo lang laat wachten op mijn geld vind ik niet netjes maar kan ik mee leven als daar een reden voor is. Welnu, is die er?
Nu je je auto te koop aanbied weet ik ook wel hoe laat het is. Je hebt ze niet meer nodig en hoopt hier makkelijk van af te komen? Het mag duidelijk zijn wat ik daarvan vind.

Handle guards zijn bij deze verkocht aan 911Speedster.
De dash moet je nog gewoon betalen tenzij een koper zich aanmeldt.

ps. jij kiest er zelf voor om via het forum te communiceren ipv iets te regelen per PM....
Afbeelding
Speedster4Fun
Actief lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 sep 2009 10:41
Locatie: Alkmaar

Bericht door Speedster4Fun »

Ik vind het geen stijl wat hier gebeurd, maar ik heb wel interesse in de dashboard (met radiogat).

Dominique graag een pm met gegevens voor de betaling.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Gezeik van al die forum leden hier heb ik besloten om niet meer mee te doen met de buy.

En als je een maand geleden al betaald heb waarom is het er dan nog niet.
Gebruikersavatar
Spiky
Actief lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:35
Locatie: Noord Holland

Bericht door Spiky »

rayz25 schreef:Gezeik van al die forum leden hier heb ik besloten om niet meer mee te doen met de buy.

En als je een maand geleden al betaald heb waarom is het er dan nog niet.
Lekker figuur jij! :bash: :wacko: :thumbdown:

Spiky :alone:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

14 december PM je dat je het "deze week" zou overmaken...
Ik ben blij dat ik niet zulke lange weken hoef te werken.
In geval het je ontgaan is, ik heb het totale bedrag voorgeschoten. 24 november.

Wat heeft jou onenigheid met anderen met een bestelling van CF via mij te maken?

Anyway, zoals je in de post hierboven ziet is het dash ook niet meer van jou.
Afbeelding
Gebruikersavatar
911Speedster
Actief lid
Berichten: 382
Lid geworden op: 17 apr 2009 6:46
Locatie: Antwerpse Kempen (Belgium)

Bericht door 911Speedster »

rayz25 schreef:Gezeik van al die forum leden hier heb ik besloten om niet meer .......
De Kerstdagen mogen dan wel voorbij zijn, maar dat betekend nog niet dat we dan weer gewoon elkaars koppen in kunnen gaan slaan!!

zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten??

Ik vind dit alles zo'n zielig verhaal worden dat het mij beter lijkt niet meer op zulke posts te reageren.
Ford S-max 2.0 TDI Afbeelding Speedster 2.2 #0911

who follows the herd, is walking in the dirt
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

rayz25 schreef:Gezeik van al die forum leden hier heb ik besloten om niet meer mee te doen met de buy.

En als je een maand geleden al betaald heb waarom is het er dan nog niet.
Zoooooooooooooooooooooooooooooo Dominique! Hij heeft een maand terug al geld naar je overgemaakt? Iets zegt me dat ik dat niet helemaal geloof. :lol:
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Allen, de herrieschopper vindt het vreemd dat Dominique vooruitbetaald voor werk in opdracht, terwijl de productie nog in volle gang is. Het komt hem dus vreemd over dat dit een normale gang van zaken is bij werk op maat en bestelling. Volgens mij heeft de herrieschopper zelf nog geen cent overgemaakt terwijl hij op 14 december, inmiddels 14 dagen geleden, aan Dominique beloofd heeft zijn bestelde waar te betalen ...

Gelukkig zijn andere forumleden geïntresseerd, zodat Dominique niet met een schadepost van € 210,- zit door het gedrag van rayz25.


SteV6
S4 Avant
Elise
Mega lid
Berichten: 681
Lid geworden op: 03 aug 2007 16:21

Bericht door Elise »

rayz25 schreef:En als je een maand geleden al betaald heb waarom is het er dan nog niet.
Het zal de man die de parts maakt wel eens overkomen zijn dat er mannetjes zijn die toezeggen parts af te nemen en dat die man op basis van goed vertrouwen die parts ging fabriceren.
En dan is het wel vervelend dat als de boel eenmaal gemaakt is mensen afhaken, blijft die man zitten met speciaal gemaakte onderdelen.
Dus vraagt die man nu om een vooruitbetaling, niet betalen ==> niks maken.

En daarmee is het probleem niet opgelost, maar verschoven.
Want die mannetjes die wel bestellen maar niet betalen bestaan nog steeds, nietwaar rayz25?

Hopelijk beantwoord dit je vraag.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Elise schreef:
rayz25 schreef:En als je een maand geleden al betaald heb waarom is het er dan nog niet.
Het zal de man die de parts maakt wel eens overkomen zijn dat er mannetjes zijn die toezeggen parts af te nemen en dat die man op basis van goed vertrouwen die parts ging fabriceren.
En dan is het wel vervelend dat als de boel eenmaal gemaakt is mensen afhaken, blijft die man zitten met speciaal gemaakte onderdelen.
Dus vraagt die man nu om een vooruitbetaling, niet betalen ==> niks maken.

En daarmee is het probleem niet opgelost, maar verschoven.
Want die mannetjes die wel bestellen maar niet betalen bestaan nog steeds, nietwaar rayz25?

Hopelijk beantwoord dit je vraag.
:woship:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Sorry dat ik even inbreek, maar gezien hier alle carbonfanaten zitten; carbon turbo happers veiling:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0474715303
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

Ik heb het lang volgehouden, maar nu ga ik toch maar reageren.

Kunnen we a.u.b kappen met het reageren op (en beginnen met het indien nodig negeren van) van die opmerkingen van iemand die het niet verdiend om op te reageren ? Ik werd al niet goed van de eerste opmerking op het verkoop topic van Herman, waarmee alles begon, maar nu is het mooi geweest vind ik.

Graag weer terug naar de normale vriendelijkheid en "ouwe jongens- krentenbrood" behulpzaamheid, die mij al jaren zo aantrekt in dit geweldige forum. Dit is niet ons niveau, toch :wink:

gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

the-duke schreef:Ik heb het lang volgehouden, maar nu ga ik toch maar reageren.

Kunnen we a.u.b kappen met het reageren op (en beginnen met het indien nodig negeren van) van die opmerkingen van iemand die het niet verdiend om op te reageren ? Ik werd al niet goed van de eerste opmerking op het verkoop topic van Herman, waarmee alles begon, maar nu is het mooi geweest vind ik.

Graag weer terug naar de normale vriendelijkheid en "ouwe jongens- krentenbrood" behulpzaamheid, die mij al jaren zo aantrekt in dit geweldige forum. Dit is niet ons niveau, toch :wink:

gr,
The Duke

Jullie kunnen hem toch wel een ip-ban geven dan.
Hoef van mij niet, maar dan is het wel wat gezelliger op het forum.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

carbon fibre

Bericht door S. Gonzales »

Niets aan toe te voegen, helemaal mee eens! :thumbup:
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

Eens :!:
¨speed is life, but control is everything...¨
Plaats reactie